Merhaba kızlar aranızda benim gibi olan varmı yada fikri olan varmı diye sormak istedim bebeğim 22 aylık olacak hamileyken 25 kilo aldım 17 kilo verdim ama eskiden ilk bebeğimde sezeryandı hemen toparladı göbeğim hatta hiç yoktu zayfladm şimdi ama göbeğim aşşagı dogru ve neler yapsam düzelmiyor korse taktım mekik çektim geçmiyo sizce başka ne yapabilirim bu arada hepinizin bayramı mübarek olsun ❤️