ANNEBALIIII Kızlar bebekleriniz kendi odalarında mı uyuyor? Evet diyen anneler😊 kaç aylıktan itibaren ayrı uyumaya başladılar? Sesini duyamazsam die bir korkunuz oluyor mu? Biraz bahsetseniz🙈
arzunur ANNEBALIIII Gece yanımızda beşikte, gündüz kendi odasında. 5 aylık şuan. 6 olunca gecede odasına koymaya başlıycam
mom1626 ANNEBALIIII 11 ay 3 günlük kızım, 7 ay 22 günlükken ayırdım. Gündüzleri kendi odasında uyutarak, günün bir bölümü orada zaman geçirerek alıştırdım. İlk gece uyuyamamıştım ayrıldığımız için 🤭 Ya duymazsam stresi de vardı tabi ama çıt sesini bile duyuyorsunuz merak etmeyin 🌸
Nohutannesi ANNEBALIIII kendi odasında uyuyor, 6ay 7 günlükten beri. guvenlik kamerası var yatak baş ucunda. Wifi destekli uygulaması var telefonlarımızda gece başıma telefonu şarja takıp uygulamayı açık bırakıp yatıyorum
Twinmomdd ANNEBALIIII Benim ikizlerim 4. Aydan itibaren kendi odalarında uyumaya başladılar. Odalarımız dip dibe olduğu için en ufak sese uyandım 🥰
Deletedmom0099 11 aylık, bizim odamızda beşiğinde yatıyor. evimizde şuan odası yok ama 2 aya kadar taşınıcam, o zaman odasını ayırmayı düşünüyorum inşallah. odalar yan yana olduğu için duyarım diye düşünüyorum, olmadı telsiz alıcam
ANNEBALIIII Deletedmom0099 ben ayrılamıyorum ya nasıl yapıcam bilmiyorum. Güvenemiyorum yalnız bırakmaya
Hcvlk 24 aylığız hala yanımızda beşiğinde yatıyor. Ayıramıyorum kızlar. Gece uyanıp emiyor bazen yanımda uyumak istiyor
mom1626 ANNEBALIIII Kaç aylık bebişiniz? Yatak odasında anne yanı beşikteydi kızım. Büyüdükçe ve hareketlendikçe daha tehlikeli olmaya başlamıştı ve biz dönerken bile uyanabiliyordu. Şimdi odasında güvenli ve kaliteli uyuyor en azından.
edizveuras ANNEBALIIII 19aylık su an 9.ayda anne yanı beşikten kendi odasında yetişkin ölçüsü yatagına geçirdim 5-6ay da geceleri emziriyorum diye yanında yattım gece beslenmesini kesince baş ucuna bebektelsizi bırakıp kendi odamda yatıyordum son iki aydır gece uykusu kesintisiz oluyor uyku saati geldiğinde kendi kendine odasına gidiyor kendisi desteksiz uyuyabiliyor ama bazı geceler uyanıp evin içinde dolasıyor bende yatagından kalkıp uykusu açılmasın diye sabaha kadar bir cocuk odası bır yatak odası arasında gidip geliyorum yakında koridora yatak sereceğim 🤣
aysegulmerter ANNEBALIIII 7buçuk aylıktan beri kendi odasında uyuyor. İlk 3 ay yatağımızın yanında anne yani beşiğinde uyudu. Sonra o beşiği odamızda uzak bir köşeye koyduk. Aslında 5.ay gibi odasını ayıracaktık bir kaç gün denedik ama gece uyanmaları fazla olunca vazgeçtik. İki odanın da kapısı açık, ağladığında duyuyoruz, hangimiz daha önce duyarsa sesini çocuğun yanına koşuyoruz.
edizveuras aysegulmerter uyanınca ağlıyor çok güzel bebek dediğin bebek öyle uyanınca ya anne der ya baba der ya ağlar 🤣benimki gece uyanınca birde uykusu iyice açıldıysa inip yatagından sessiz sessiz evi geziyor korku filmi gibi. gece tesadüfen bir odada karşılasırsak esheduenla….
Aryemus_3 ANNEBALIIII 13,5 aylık 20 gün oldu odasında yatıyor odası yakın odamıza uzak bile olsa anne hemen fırlar diken üstünde uyuyoruz sanki