Glchn_shngl 2,5 yıldır canım arkadaşım gümüş kapak.Tandem emziriyorum ve yeni emzirme süreçlerinden ayrı hem atak hem diş dönemlerinde de çok kurtarıcım oldu.Kremler jeller hazırı veya ev yapımı filan hiç fayda etmedi. Bi kapak parası kremlere gittiydi o zamanlar.
Bebeğinizi biberonla tanıştırmayın,yenidoğan meme reddi ihtimali olmasın. Bebeğinizin çenesi kuvvetsiz ve tam kavrayamıyordur.Doğru emzirme şekli diye googledan bakın ağzı memenin ucunu değil kahverengi areola kısmını alacak olabildiğince.Doğru yerleştirmeyi öğrenin ve arkanıza yaslanın,çocuğa eğilip emzirmeye çalışmayın.Yanlış pozisyon ve kavrayamamaktan olur yara.Bir de eğer 20-25 gün sonra kavraması doğru ve sorunsuzken hala yara ve acı yaşarsanız dil/dudak bağı var mı yok mu baktırın.