Anes2021 ilk olarak yüzünde ki sivilceler benim bebeğimde de oldu doktorum bebeklik sivilcesi geçer dedi ve dediği gibi de geçti merak etme senin bebeğin deki de geçer☺️ benim bebeğim erken doğdu çok küçüktü ilk gün elime almaya Korktum 4 gün annemlerde kaldık eşimle Ama farkettim ki kendi evimdeki gibi olmuyor altını değiştirmeye karar verdim çünkü o benim bebeğim ve korkarak elime bişey geçmeyecek sonra baktım ki gayet güzel değiştirdim o senin bebeğin ve sen ona bile isteye zarar vermezsin canını yakmazsın bebeğinin sürekli emmek istemesinin sebebi büyük ihtimalle güvende hissetmemesinden kaynaklı. Çünkü sana senin kokuna senin teninde huzur bulmaya ihtiyacı var evet annende bakar kayın validende bakar ama kimse senin gibi bakıp senin gibi ona huzur veremez uyumaması da güvende hissetmemesindendir benim kızımda ilk zamanlar hep kucağımda uyudu kafasını boynuma gömer koklaya koklaya uyurdu her bebek annesini ister senin bebeğinde senin ilgilenmeni ister huysuzluğu uykusuzluğuda seni özleyip seni istediğinden kesinlikle. Bişey olur diye korkarak hiç bir yere varamazsın sen annesin hadi bugün kendine güven altını değiştir sütünü ver gazını çıkart ve senin kokunu alarak uyut onu 🥰