Kızlar bebeğim 3 aylıkken benim kanımda mikrop çıktı ve cafex diye 500 mglik antibiyotik kullandım bir hafta on gün boyunca, benim ardımdan yaklaşık 1 ay sonra bebeğimin kanında mikrop çıktı ve doktor 4 doz antibiyotik iğne başlattı ve daha sonra da antibiyotik şurup kullandırdı bir hafta boyunca. Bu olaydan ombeş gün sonra da benim dişim apse yaptı ve diş hekimi augmentin 1000 mg kullandırdı 1 hafta on gün kadar. Bu süreçte bebeğimin sırtı ve göğsü aşırı şekilde döküldü. Tabii doktorlar önce besin alerjisinden şüphelendi ama antibiyotik kullandın mı diye sormadı. Antibiyotiği bırakalı bir ay oldu ama bebeğimin vücudundaki o döküntülerin yerleri hala iz şeklinde duruyor. Antibiyotik alerjisi bu kadar uzun süren bir şey mi? Bilen var mı lütfen yardım 🙏