Kızlar 2 yaşında oldu oğlum. 14 kg civarı. Artık bacak dayanmıyor. Zaten sallanmak da istemiyor artık kalkıyor bacağımdan. Gece bir şekilde uyuyor emerken dalıyor çoğu zaman ya da masal şarkı vs uyuyor. Ama gündüz uyuması 2 saati bulduğu oluyor. Emerek dalmazsa yandım demektir. Bu saat oldu yeni yattı öğle uykusuna siz düşünün. Gündüz gece yattığı gibi yAtmıyor sürekli kalkmak istiyor. Ee işlet beni bekliyor yemek yok. Çocuk acıkıyor. Ben de sinirleniyorum artık. Masal anlatmaktan, şarkı söylemekten sesim kısıldı. Napcam ben ya