Iyi bayramlar iyi günler anneler kızım 9 ay 23 günlük 7 aylıkken başladık diş çıkarmaya alttan 2 taneydi sonra üstten 2 tane çıktı şimdi üstten 3.4 diş bir anda çıktılar ve şuanda ateşi huysuzlugu var 38e kadar çıktı calpol verdim düştü ateşi tekrar yükseldi kac güne geçer acaba veya ateş için siz neler yaptınız teşekkürler şimdiden 🙏