Katarsis Efruz genelde sezeryan için 6. Aydan sonra deniliyor tabi siz doktorunuza danisabilirsiniz ben 5.ayin içindeyim bu ay itibariyle başladım herhangi bir acı vs yok doktorum da yapabilirsin demişti