Mom084 ben de çözmüş değlim. Geçen sene bi nebze rahattık hamileydim, ihtiyacı olan alsın diye başvurmadım. Sonra sıkıştık iş olmayınca (eşim aşçı) bide bebiş oldu mama bez de girdi devreye.. neyse başvurayım dedim ama içim içimi de yedi hak yer miyiz diye. Neyse ki başvuru hala devam ediyo 😅 1sene olcak. Canım devletim benim içim rahat etsin diye bekletiyo 😅