2melek1anne evet işe başlayacağım o yüzden bir ay kaldı bende şimdiden alışayım hem sütün artsın diye yapıyorum ama miktar cok az. Aslında sütün cok iyiydi neden bi anda böyle oldu bilemiyorum ama sanırım oğlum emmiyor pek artık meme reddi var ondan herhalde