Swwetbaby Dış gebelik ameliyatı geçiren var mı acaba ? Normal hayatınıza ne zaman döndünüz ne kadar süre dinlendiniz ? Bebeğim var da eski hayatıma dönmek istiyorum dikişimden korkuyorum 🤔
Katarsis Öncelikle geçmiş olsun ilk gebeliğim o şekildeydi benimki iğneyle düşmüştü beta eğer dusmeseydi değerim ameliyat olacaktım tekrar geçmiş olsun
EmineYilmaz Swwetbaby ilk dış gebelik geçirdiğimde yoktu. 2. De vardı hastanede 5 gün kaldım iğne ile düştü ama yine çok ağrım oldu felaketti yani Allah bi daha yaşatmasın eşimin ailesi çok destek oldu
Swwetbaby EmineYilmaz evet çok zordu benim de bir tüpüm alındı bir gece yattım. İç kanama başlayınca tüp alınıyormuş bebegim var. Dikişliyim 11. Gün bitti bugün 10 gün annem yardımcı oldu o da gitti şimdi dikişe bir şey olurmu diye korkuyorum sadece bebeği kucağıma alıyorum vs.