biregesevdasi yaa içi bembeyazdı cacık yapıcaktım 1 kilo salatalıktan bir kase tek kurtardım düşün ben olsam hiç yemezdim ama eşim ısrar etti hepsi çöp oldu. Pazardakiler daha iyi karpuzada 50 lira vermişim hiç haberim olmadan şok oldum bide diyarbakırdayız ne oluyoruz dedim 😂