Merhaba tecrübeli annelerim. Öncelikle hayırlı bayramlar. Benim bebeğim 1bucuk aylık 3300 doğdu suan 4 kilo yani 2 aya girmek üzereyiz ve sade e 700 gr aldı. Doktorumuz çok az gelişimi geriden geliyor diyerek mama başlattı. Bu arada kilo almama sebebi reflüsü var ve her beslenmeden sonra kusuyor bütün emdigini. Bu yüzden kusma önleyici aptamil ar başlattı doktorumuz. Şöyle ki önce emzirip sonra mama veriyorum günde 4 kere toplamda 200cc mama içiyor. Benim anlamadığımsa beni emdiği zaman anında kusuyor bazen daha meme agzindayken dahi göğsüme kusuyor düşünün. Her emmek sonrası mutlaka kusuyor ilk 5 dk içinde. Dikte tutsam yatirsamda kusuyor. Ama mama verdiğim zaman asla kusmuyor 🤷♀️ etrafımdakiler de senin sütün yaramıyor o zaman diyorlar. Böyle birşey mümkün mü bir annenin sütü bebeğine neden yaramasın? Anlamıyorum gerçekten. Ve cok üzülüyorum 😔