YldrmBytkn Kızlar marketten toz kefir mayasi aldım evde mayalamak istedim paket üstünde ki tarife göre yapacağım da 30 derece sıcaklıkta olacakmış süt nasıl anlayacağız bu sıcaklığı bende alet falan yok elle anlayanınız var mı?
Cgnege44 YldrmBytkn derece ile bakmıştım ben oğlumun banyo suyunu ölçtugum Annem oda ısısında yapıyor
F-Betul YldrmBytkn Ben oda sıcaklığında mayalıyorum, dolaptan sütü çıkarıyorum bekletiyorum elimle kontrol ediyorum. Normal içme suyu sıcaklığına gelince mayalıyorum.
YldrmBytkn Cgnege44 bende de var ondan ama sanki hijyenik gelmedi bana gerci bi yere sürmüyorum su içinde kalıyor ama bilemedim 😬
YldrmBytkn F-Betul şuan o da sıcaklığında süt yeni aldım getirdim dolaba koymadım henüz yapabilirmiyim
F-Betul YldrmBytkn Evet yapabilirsiniz tavsiyem günlük süt kullanın ben BİM’in altın sütünü kullanıyorum hem yoğurt hem de kefir için çok güzel oluyor onu bulamazsınız Torku’nun günlük sütü de var. Bunlar buzdolabı kısmında satılıyor.
YldrmBytkn F-Betul yoğurt yaparken bende altın süt kullanıyorum ama bunun için kutu sut aldım inşallah olur 🙄
YldrmBytkn Azra6167 yok canım açık süt vermiyorum oğluma yoğurt içinde bimden altın süt kullanıyorum. Bize açık sütle yapıyorum yoğurdu kaynatiyorum tabiki😊