Hanımlar meraba 2 aylık anneyim. ben bu cerazette ilacı biraz düzensiz kullandım 15 günde beş kere falan. Sonra bende koyu kahverengi kanama başladı. Doktorz gittim adet kanaması değil ilacı düzensiz kullanman veya bebeği emzirmenenden kaynaklı dedi. Kanamayı kesecek bi ilaç verdi. Aynı şeyleri yaşayan var mı