E-mom Merhaba anneler doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz. Ben 8 buçuk ay önce doğum yaptım hala adet olmadım normal mi ?
Dmt4141 E-mom oğlum 8 aylıkken oldum ama her ay düzenli olmuyorum doktoruma geçen ay muayene oldugumda 1 buçuk seneye kadar düzensizlik olması normal demişti
Halimeer E-mom bende 5 ay önce yaptım hiç olmadımmmm artık olmak ıstıyoru karıda sislik carmı senınde
E-mom Halimeer yok benim 10. Günde gitmişti hepsi göbek kalmadı ama olmamam beni tedirgin etti ama normalmiş sanırım herkes öyle demiş
Tazeanne3434 E-mom ben doktora ne zaman adet olurum diye sormuştum olmayada bilirsin süt koruyor bazen adet göremeyebiliniyormus normal yani canım
Keremcanannesi Ayda oldum doktoruma sormustum olmuyorum ilac kullansammi diye sakin dedi emzirenlerde 1 bucuk sene olmamak normak dedi
leylimleylim E-mom dogum yaptıktan sonra 55. Gun ilk adetimi oldum. Daha sonrasında her iki haftaya bir adet görmeye devam ettim düzene yeni yeni biniyor bebegim 5 aylik yani bazen olmakta sorun olabiliyor:))))
SdCkmk E-mom kızımın 1 yaş doğum gününde. Cafe tutulmuş, her yer süslenmiş. Üstümde bembeyaz elbisem. Hasta olmuşum… Allah’tan evim yakındı yoksa olacakları düşünemiyorum 🤣🤣