buseazizoglu Kızlar bebeğim kolay kolay kakasını yapamıyor sancısını çekiyor baya. Kimyonlu bişeyler hazırlayıp bebeğe verenler var sizce hazırlayayım mı bebeğe bir çay kaşığı versem sakıncası olur mu kimyonlu karışımın
Jessim buseazizoglu biz doğduğundan beri kimyonu veriyoruz 1-2 çay kaşığı kadar çokşükür bir sıkıntı olmadı gazını rahat çıkarsın diye kullandık hep
Mlke301020 buseazizoglu canım kalası değil o gazdır . Sadece anne sütü alan bebekler 10-12 gün mama ile beslenen bebekler 5 güne kadar yapmaya bilirler. Masaj yapın bu dönemler gaz sıkıntısı çok oluyor . Güzel gaz masajları var YouTube tan izle daha kolay yaparsın
buseazizoglu Mlke301020 evet ben hem anne sütü hem mama veriyorum. Sütümün yetmediği zamanlar oluyor yetmediği zamanlarda mama takviyesi yapıyorum. Mamaların sindirimi anne sütüne göre daha uzun sürdüğünü duydum. Sanırım ondan da kaynaklanıyor biraz. Gazını güzel bi yapsaydı bebeğimde rahatlasaydı bende 😢
buseazizoglu Jessim maşallah canım zorluk çekmesinlerde bebişler. Çok üzülüyorum benimki ağlarken sancı çekerken..
Ecrinsena buseazizoglu canım kimyon tohumunu kaynatıp çay kaşığı ile verebilirsin bide doktora Bi danış bağırsak düzenleyici damlalar var ondan al baya rahatlatıyor