Şu an 10 günlük olan bebeğimde ilk haftasında sarılık çıktı ve değeri düşürmek adına emzirmeye ek sütümü sağıp vermeye çalıştım ama başarılı olamadım. Kaşık biberon ve şırınga denedik ama bebeğimiz çok hareketli yada biz beceremedik almadı. Dışsrı çıkma durumumda da evdeki kişi sütümü verebilsin istiyorum, mamajoo biberon ucu almıştım sizce meme reddi yaşanır mı? Hem emzirip hem Mamajoo kullananlar nasıl sonuç aldı? (Bu arada ek süt verememe rağmen sütüm arttı da sarılık değeri düşebildi.)