zeynepduha evet evet. Zaten şöyle daha çok küçük. Kahverengi alanın tamamı ağzına giremez. Siz memeyi burun hizasında tutun. O alırken yeteri kadarını ağzına almış olacak. Bide hiç stres olmayın. Diyelim ki Yanlış tutuyor. Bu çocuk illaki tutmayı öğreniyor. Herşey zaman içinde oluyor. Yara oluyor ise göğüs uçlarınız lansinoh un kremini kullanmıştım ben iyide gelmişti. Bide hiç sütyen takmayın evde. Hava aldıkça düzeliyor.