Eğer yemediğinde karnı doysun diye başka bir seçenek sunarsanız yemiyorlar. Yani yemeği yemedi en azından şu süt burgeri yesin derseniz o yemek asla yenmez. Benim de oğlum 22 aylık ve artık her şeyin farkındalar, nasıl olsa istediği şeyi vermek zorunda kalıyoruz diye yemeleri gereken şeyleri yemeyebiliyorlar. Bir de 2 yaş sendromu başlıyor tabii yavaş yavaş. İştahta azalma oluyor