Jessim Merhabalar oğlum 4,5 aylık nuk un damaklı emziğini kullanıyor ama beslenmede aventin natural biberonlarını kullanıyoruz. Sorum şu aceba damaklı bir biberon mu tercih etmeliyim ?
mltmkrkl Jessim damaklı biberon dan çok memnunum normal de aktif emiyor o emerken öteki gögüste akanı topluyorum ben sütü öyle veriyorum damaklı diberonla çok rahat yiyor