Dogudabirogretmen kaşığı yeni yeni veriyorum yemek yerken eline ama bilsin diye yani yoksa kendisi kaşıkla yemiyor tabiki 🤭 ben ilk meyveli yoğurtlarla başladım ve kış aylarıydı kış sebzelerinden ayına uygun olarak önce bir ay püre gibi yedirdim sonra arayı fazla uzatmadan az pütürlüyle devam ettim yoksa sonrasında pütürlüyü geri çıkarıyorlarmış öyle okumuştum şimdi maşallah pirinç pilavını da onun gibi tanecikli şeyleri de kendisi ağzında döndürüp yutuyor yani ilk yoğurtla ve havuç kabak patates gibi şeyler yedirdim aa bir de muz ve elma aşığı kendisi muzu da artık kendisi ısırarak yiyor elmayı da soyup dilimleyip eline önüne koyuyorum bazen çok büyük ıssırıyor tutamıyor geri çıkarıyor öksürüp bazen yutkunuyor büyük de olsa ama en başta dediğim gibi püre olarak başladım sonra sonra yoğurdun içinde elma püresi kayısı incir şeklinde 6.aylıkken kahvaltısı genelde haşlanmış yumurta sarısı muz oluyordu hem kolayıma geliyordu hemde severek yiyordu 🤭 başka yardımcı olabileceğim şey olursa seve seve 🥰