Eylldga 1 yaşından önce çok düzenliydim bu konuda her gün öğünlerden birinde sebze diğer öğünde 2 gün balık, 2 gün hindi, 3 gün et/köfte şeklindeydi şimdi daha akışa bıraktım diyebilirim. Bize ne yaparsam öyle ilerliyorum artık. Bazen 1 gün balık oluyor bazen 4 gün et oluyor tamamen kafama göre