Sareerdogan Hanımlar bebeğim 25 günlük sürekli altını degistirmeme ragmen pişik krem kullanıyorum sagdcee merak ettiğim sürekli böyle kremmi kullanacağım :/ bez konusuna gelince e bebekten bayb me aleo vera bezi sipariş verdim burdan tavsiye uzerine
Merve_96 Sareerdogan bez değişikliği yaptın mı canım sık sık değiştirmene rağmen pişik olması normal değil bizdede ilk zamanlar oluyordu bezini değiştirdik geçti
Asli06 Sareerdogan pişik kremi ne kullanıyorsun ben hepsini denedim hepsi pişik yaptı bizde bitek sudocrem iyi geldi kremden de olabilir
turansmom Sareerdogan Süt ürünleri alerjisi olabilir mi? Tekrarlayan pişik alerji belirtisi olabiliyor. İslak mendilide değistirin bence bu arada.
leynanin_pembemantosuu Sareerdogan ıslak mendilde kullanmıyormuşsun bezini sık sıkda değiştiriyorsun bence bez markanı değiştir canım o pişik yapabiliyor olabilir birçok bebek bez markası seçiyor baby turco doğadan kullanıyorum öneririm hem çok kaliteli hem çok uygun hem böyle saf zeytinyağlı yumuşak 8 ayı doldu oğlumun 1 kez pişik olmadı daha hiç kulanmadım pişik kremini bazı bebeklerin anne sütüne alerjisi olabiliyor bez değişimi yaptıktan sonra onada baktırmak lazım
DorukArasMomss leynanin_pembemantosuu canım bende baby me aloevera kullanıyorum ilk günden beri bizde 4 buçuk aylık olduk bende çok memnunum bir kere pişik oldu oda ıslak menzilden kaynaklı olmuştu yani bez kötü değil
leynanin_pembemantosuu DorukArasMomss bez kötü olmayabilir ama her bebeğin poposu aynı değil biliyorsunuzki size yarayan bez başkasına yaramamış olma ihtimali çok yüksek çoğu bebeklerin poposu bez seçiyor çoğu bebek aynı şekilde mama da seçiyor biz aptamil kullandık çokda memnunduk ama başkasına fena gaz yaptı 🤷🏻♀️Her bebiş farklı dalin bebeğime alerji yapı başkası seve seve kullanıyordur
Rdk Sareerdogan kullandığımız kremler pişik önleyici zaten her bezde sürün pişik olduğu taktirde zaten pişik kremi bi işe yaramaz antibiyotikli kremler iyileştiriyo sudocrem tavsiye edebilirim 21 aylık her bezinde sürerim bu güne kadar bi kere bile pişik olmadı bezlede alakalı olabilir 3 numaraya kadar prima premium care kullandım 4 numarada aktif bebeğe geçtik gayet pişiksiz sorunsuz devam ediyoruz
Gamze43 Rdk bende büchen in pişik önleyici bariyer kremini aldım her bezde sürüyorum pişik olmasınk beklemedim hiç. Çünkü idrar asitli olduğu için pişiyor devamlı
Busem06 Sareerdogan zaten pişmemesi için malum sürekli bezleniyor bebeklerimiz bi krem sürmek şart. Zaten kuru kalırsa zaten pişer
Karanelo Busem06 pişik kakanın uzun süreli kalmasından ya da bezden dolayı olur canım. Her zaman bez sürülmesi gerekmez. Islak ortam mantar üretir o yüzden kurulamak gerekir. Bez eğer bebeğe uyumlu olursa kremi geceden geceye sürmek gerekir.
Uyurgezer_peri Sareerdogan altını sildikten sonra kuru bir kağıt mendille iyice kuruttun ve havalandırin.sonra krem sürünce birazda onu emsin kurusun. Öyle kapatın.
DorukArasMomss leynanin_pembemantosuu elbetteki doğrusun buna hıc bir Lafım mesela sizde baby turco önermişsiniz beklide o güzel gelecek bebeğe veya hıc iyi gelmeyecek benimki de sizinki nacizhane fikrimi tecrübemi söylemek istedim 🙏😊
Asli06 Sareerdogan sudocrem dene bide canım benim bepantholun ki bize hiç iyi gelmemişti Meselapişik yaptı sudocrem çok iyi geliyo bide margarin sürsene Bi benimde bebekken çok pişik olurmuş margarin sürermiş babaannem hep koca karı işi ama 😄
ayseadem Sareerdogan bebekten bebeğe değişiyor canım o yüzden deneme yanılma yöntemi ile doğru bez ve kremi bulabilirsin o yüzden herşeyin hep en küçük boyunu al ki elinde patlamasın temizleme pamuğu kullanmaya devam et hatta hiç bırakma biz sleepy bez bübchen krem kullanıyoruz birçok marka denemesi sonucunda bunlarda kaldık 🤷🏻♀️😅
ayseadem Sareerdogan merak etme yalnız değilsin herkes aynı şeyleri yaşadı ve yaşıyor bebekten bebeğe değiştiği için bez pişik kremi mama vb seçimler hep zor oluyor ama zamanla bebeğini tanıyacaksın inşallah 😍
ayseadem Sareerdogan benim kızım 18 aylık hala birşeyler alırken tereddüt ederim ya alerji yaparsa ya istemezse ya beğenmezse diye 😅😅🤷🏻♀️