Saçlarım düz dalga vs değil. Baya uzun. Çocukla bakmak zor oluyor.omuz hizasından biraz uzun kestirmeyi düşünüyorum. Ama karar veremedim. Eskisi gibi çok salinik gezemiyorum çocukla zor oluyor. Topluyorum bagliyorum. Arada da salınık geziyorum. Nasıl kessem karar veremedim. Siz nasıl kullanıyorsunuz saçlarınızı düz kesim mi katlı kesimmi