Heeguu-2020 14 ay geçti … SEZERYAN izi pembe şekilde hafif kabartılı şekilde duruyor? Beyaz tenliyim dr contractubex krem verdi kullandım ama geçmedi… var mı olup geçiren ????
okuyanannee Heeguu-2020 ya benim 40 gün oluyor sezaryen olalı ama uç tarafında dikişin başlangıç yerinde sert bir tel gibi hafif dışarıda bir şey var kıyafet değince acıyor estetik dikiş olmuştum sizinde öyle mi
Zynpakpnr Heeguu-2020 aynı sorun bende de var doktora sordum ikinci dogumunda alınır dedi doktoruna söylersen kremle geçmez dedi
Anastasiya_34 Heeguu-2020 bendede kaldı birde sezeryana 10 bin tl verdik kesinlikle izi belli olmuycak dedi ama kaldı sinirim bozuluyor
Heeguu-2020 Minikfare2 evet cerrahi müdahaleler oluyormuş kremlerle azalan oldu mu diye fikir almak istedim ☺️
Heeguu-2020 Anastasiya_34 evet özel hastanede en iyi dr a sezeryan yaptır sonra da iz kalsın çok sinir bozucu 🤦♀️Dr um cilt yapısı ile ilgili diyor Beyaz tenlilerde hassas cilt yapısında olurmuş