Birprensannesi12 3 aylık oğlum gece üzerine açmiş sanırım bugün surekli midesi bulaniyor yani ben öyle tahmin ediyorum agliyor sürekli azcık kusunca susuyo burnu fış fış ediyo aceba calpol versem mi napmam gerek 😐
GoGirl Birprensannesi12 midesini üşütmüş gibi duruyor terlemeyecek sekilde tuluk varsa sicak su torbasi poposuna karnina koyarsaniz iyi gelir ya da yakmayacak sekilde utuyle isitilmis mendili karnina koymak