1Dost sizin durumunuz farklıymış ama, halihazırda 3 gebelik geçirmişsiniz ve zaten tehlikeliymiş bebek sahibi olmanız. Bence doktorunuzla bu konuyu ayrıntılı konuşun. Sezaryen esnasında tüpleri bağlarlar, eğer bağlatmazsanız daha sonra ufak bir operasyonla hallederler. Tabi eşinizin imzası olmak zorunda.