Yagmuralmila Arkadaşlar menenjit aşısı olarak önce nimenrix sonra boxsero yapın dedi doktor .. 6 ay. Diğer aşılar ile başlayın dedi siz nasıl yaptınız diğer asilarla yapan var mı ?
Akbasrabia Yagmuralmila yani ben 2 ve 5 aylıkken yaptırdım 3.dozları 13 aylıkken yapılacak büyük oğlumun kaçıncı aylarda yapıldı hatırlamıyorum bilgim yok üstte kalsın
esmirna16 Yagmuralmila Bizim de diğer arkadaşlardan farklı 3.5 nimerix ve rota birlikte 5 ayda nimerixten 1 hafta sonra bexero yaptı doktorum. Doktoruna göre degisiyor bu aşı durumu.
Daphnemom Ben 2-4 rota 3-5 bexsero ilk 2 doz şimdi 6.ayda nimerix başlayacağım. Her doktorun aşı takvimi farklı olabiliyo 🤷🏻♀️