Nurs2709 Hanımlar 15 gün önce doğum yaptım dikişlerim henüz düşmedi ama aşırı kaşıntım var iyileşmeye başladığı için Birde kötü koku geliyor arada bir biyle bir şey yaşayan varmı aranızda normal mi sizce
mavisgozlum Nurs2709 canım ben 29 gün oldu normal doğum yaptım inan o koku hala var doktoruma sordum içerisi temizleniyo kanamalarla birlikte o yüzden bu koku dedi normal yani
Tugcerylmzkerem Nurs2709 bende o koku kirkim cikana kadar gitmedi yalandan azicik akinti gelse bile o koku oluyordu kirk cikinca gecti
basaktpe12 Nurs2709 evet bende yaşadım oturup kalktığında bile o kokuyu alırdım Enfeksiyon ve bakımdan dolayı kokabilşr
basaktpe12 Nurs2709 evet normal yani içimde bebek taşıyoruz kan kalıyor o kalıyor o bu kalıyor onları dışarı attığımız için bu koku