Giizz doğduğundan beri mama mene gidiyoruz naptıysam sütğm artmadı. Kaşık biberonu bi süre sonra reddetti kaşıkla da almadı son çare biberon kullandım işe de başladığım için. 4 aylığız iki atdan beri sadece uyandığı sıra veyahutta uykuluyken emiyor. Alıştırma bardağı aldım artık onunla vericem