gamze1 benm kızmda doğduğu günden beri var, ki hiç gazlo bi bebek değildi
Fıtık dedikleri ince bağırsağın dışarı taşması
Benm kızm 3 günde yapıyordu kakasını ve çok şişiyordu göbek
Şimfi doktor tavsiyesiyle her gün zeytinyağı içiriyorm ve kakaısnı her gün yapmaya başladı şişlik bayağı küçüldü
Para fln sarmak sadece bebeği rahatsız eder fıtığa çare olmaz, önemli olsn karın içindeki basıncı azaltmak
Yani gazı mutlaka çıkarılmalı ve geç kaka yapıyorsa müdehale edilmeli