Iyi bayramlar guzel anneler benim oğlum 7 aylik ve henüz ayaklarının üzerine dahi basmıyor. Dik tutmaya çalıştıkça ya poposunu disari çıkarıp yükünü bize veriyor yada dizlerini kırarak hemen yere oturuyor. Sizin çocuklarınız kac aylıkken ayaklarını bastılar bu durum normal mi