Gulsumsen Bebeğim beş buçuk aylık hala gündüz uyuyor gece dörde beşe kadar ayakta.. Çok yorucu gerçekten..
Sulemre Benim ki de öyleydi ama İnan’ın geçiyor :) Biraz zaman lazım. Şu an 8 aylık o günler geride kaldı çok şülür