Alminazli ya şöyle anlatayım 2 ay olsu biz bu kakada kan çıkalı. İlk başta çok korktuk hemen ertesi gün dr muza gittik. Süt süt ürünleri paketli gıdaları yasakladı. Kesinlikle sürmedim ağzıma. Sonra diyete balık domates pirinç ekledim. Daha sonra kesildi kan. Artık kan görmüyorduk. Dr. Dedi ama tam olarak bitmez arada bir görürsünüz falan filan. Diyetimi sıkı takip ettim. 6. Ayı doldurunca ek gıda başlayalım dedik. Sevze meyveden sonra pirinç unlu mama yaptım ondan sonra yüzünde kuru kuru döküntüler oldu atopik ciltler için mustela aldık. Fayda etmiyor hala aynı. Pirinç unundan mamayı kestik bebek irmiği verdik o daha da arttırdı yüzündeki şeyleri. Dün sabah da bayram kahvaltısında haşhaşlı ekmek aldık ondan yedim. Ama bu ek gıdada pirinç ununu verdiğimden beri hiç huzurlu değil. Gece yarım saat bi saatte bir uyanıyor falan. Neyse işte dün farklı olarak haşhaşlıdan sonra bugün yine kılcal bir kan gördüm. 🤷♂️