Pinkades Merhaba kızlar. Altı ay önce normal doğum yaptım. Bu zAmana kadar kırk gün hariç hic adet olmadım. İlk adetimi martın 10 unda oldum ilkten lekelenme geldi daha sonra normal kanama 2 güne kadar baya bir kanamam oldu 2 gündür azdı hatta kesildi sandıydım abdestlendim. Demin bir anda afedersiniz işer gibi bi su sızıntısı olur gibi ıslandım bi baktım kanamam olmus net kırmızı bel ve hafif kasıklarımda agrıda var kanamam devam edıo sızıntı seklınde sizce bu normalmidir. Size sorum doğumdan sonraki ilk adetiniz nasıl oldu kaç gün sürdü. Doktora gitmelimiyim. Teşekkürler...
Ttgb255 Pinkades ilk adeti 2 ay sonra oldum felaketti kanamam valla su gibi aktı 3 gün artık baygın baygın duruyordum elim yüzüm morarmıştı 🤦♀️
zeynepannesi Pinkades benim de 2 ay 22 günlük bebeğim var sezeryan doğum yaptım. Dün akşam bi damla leke şeklinde geldi devamı gelmedi sizin de mi öyle oldu acaba çok korkuyorum yeniden hamileyim diye
Aysegul845 Benimde ilk adetim baya şiddetli geçmişti. Ilık ılık aktığını hissetmiştim. 3. Adetimi oldum 3 üde çok siddetliydi. Hamilelikten önce hiç böyle adet olduğumu bilmem
Anneyimbenanne Benimde 40 çıktıktan sonraki adetim oglum 2 bucuk aylikken oldu baya yoğun olmuştu günde 3 Pet değiştirmiştim dolu dolu 5 gün sürmüştü aradan 20 gün geçti ve tekrar oldum ama 3 gün ateşli idrar yolu enfeksiyonu geçirdim sanırım bu yüzden erken oldu ilk başta leke şeklinde oldu azar azar şimdi normal kanama oluyor ama halen az oluyor ve bugun 9 gün olucak halen devam ediyo bitmedi kendimi lohusa gibi hissetmeye başladım artık bitmeyen adet olmuşum 😒😓