Klcctugce Merhaba kızlar, bayram sabahı iki ayağımda da serçe parmağın hemen altında kına ile uyandım. Başına gelen var mı? Daha önce mantar yazan anneleri gördüm başına gelipte doktora giden var mı, doktorun ne söylediğini merak ediyorum..
Yarendarendeli Klcctugce benim de avucum filan olur ara ara korkulacak bişey yok ben anneme söyledim böyle böyle oluyor diye oda iyi bişey öyle olması kimseye söyleme derdi
Fulyaalinmina Klcctugce Kardeşim de de oluyordu uyuyunca ruh bedenden ayrılır o ayrıldığı yerde bir düğüne katılmış kinalanmis demişti bana korkunç geldi hocanın dediği ama korkulacak bişey değilmiş yine de bir hocaya danışın
Klcctugce Fulyaalinmina Bende Nihat Hatipoğlu’nu dinledim o da kötü bir şey değil uyurken ruh bedenden ayrılır ve melekler, insanlar, üç harftiler alemine gider etkileşim halinde olduğu bir şeyi vücuduna getirebilir dedi. Kitap da böyle yazıyor dedi. Mesela ben seni daha önce gördüm yada ben buraya daha önce geldim dediğimiz yere zaten gidiyormuşuz
Fulyaalinmina Klcctugce kardeşim de küçüklüğünden beri oluyor kendi de anlatıyor yan bahçede işte tiplerini tarif edip dugunfeydim diye söz hatırlıyor musunuz rüya gibi peki. Kardeşimi çok hocaya götürdük kötü bişey değilmiş bu birazda fazla duyu acikligindan oluyormuş
Klcctugce Fulyaalinmina Ay yok ya ben o kadar değilim çok şükür yani hiçbir şey bilmiyorum hatırlamıyorım