Nilin-Annesi Merhaba kızım 21 aylık hala emziriyorum ve sağlık çalışanı eşi olduğum için aşı hakkım doğdu ve sadece biontech randevusu veriliyor. Biliyorsunuz canlı aşı.. bu şekilde emzirirken biontech olan varsa paylaşabilirmi benimle endişelerim var
Cancansmom Nilin-Annesi yurtdışında yaşıyorum,emzirenlere sadece biontech vuruluyor burda. Doktor bir zararı yok,hatta çocuğa sütünden antikor geçer dedi,ben de henüz vurulmadım.