zmerves Canlar mama sandalyesi olarak öneriniz, tecrübeleriniz nedir? Kiwi markası bana yakın geliyor ama onda da eleştiriler biraz fazla. Kafam karışık, ek gıda dönemi de yaklaşıyor… Bari bayram harçlıkları ile alıp, aradan çıkartayım istiyorum ☺️
Suna_22 zmerves ya belki daha ergonomik model arıyor olabilirsiniz ama ben İstanbul’da Saraçhane den aldım 200lira bişeydi içi geniş rahat masa sandalye olarak da kullanılıyor ablam e bebekden aldı hiç memnun değil bize gelince mama sandalyesine bindiriyor hemen burda çok rahat diye
[silindi] Epifenomen-gkc bizde aynısını kullanıyoruz çok memnunum kademeli sırt pozisyonu yada katlanıp kaldırma yıkanma özelliği birçok yönden iyiki almışım👍🏼
zmerves Suna_22 ne güzel denk gelmişsiniz.. ben de internetten almak zorunda kaldığım için yorumu vs fazla olana bakmaya çalışıyorum. Yoksa gidip bakabilsem daha orta yollu bir şey bulabilirim diye düşünüyorum 🤷🏼♀️
zmerves Begum26 evet benim de kafama yattı ama mama masa yerinin kullanışsız olup, kilitlenmediği ve ayak basma yerinin sorunlu olduğu yazıyordu trendyolda bir çok yorumda olduğu için kafam karıştı. Yoksa ben de kiwi yatak vs kullanıyorum markadan memnunum yani…
Begum26 zmerves nasıl kullanışsız yazılmış bilmiyorum da oğlum şu an 15 aylık sorunlu bir ürün olsa kullanmam sanırım ben kiwi koalanın kendi sayfasından aldım trendyolda o sorun olmuş olabilir
zmerves Begum26 ben de kendi sayfasından alayım uygun fiyatsa… 700’den 480’e düşmüş trendyolda ondan oraya baktım
Epifenomen-gkc zmerves Baya sağlam güvenli ve konforlu biz çok memnun kaldık kiwi markanın kullanımı nasıldır bilmiyorum bilen vardır illaki :)
Epifenomen-gkc [silindi] evet çok güzel hir ürün :) Ankara’ya kayınvalideme gittik 15 günlüğüne eşim idareten Ikea sandalyesi almış benden habersiz orada kullanırız diye direkt siparişi iptal ettirdim bizim sandalyemizi 700 km lik yola götürdüm o derece kızım rahat ediyor içinde :))
[silindi] Epifenomen-gkc ben de gittiğim heryerde ahh keşke kendi mama sandalyemiz burda olsaydı diyorum 😅ama taşınırken vs hiç yer kaplamıyor o kadar büyük olmasına rağmen taşıma yönünden çok iyi bide sağlam 1,5 yıldır kullanıyorum hiç sorun yaşamdım eskimedi bile sanırım aldığım şeyler içinde hakkını veren ikinci şey oldu birincisi de joie litetrax bebek arabımıx😇