Herkese merhaba her gün sorduğum soru 🤷🏼♀️ Artık bıkkınlık geldiği için haftalık menüler yapmaya başlayacağım. Ancak siz nasıl planlıyorsunuz? Planlarken kullandığınız bir program veya kaynak var mı? Tecrübe veya önerilerinizi paylaşır mısınız? Teşekkürler ❤️