Asel-pinar Sevgili anneler daha önceki postlarımdan hatırlarmısınız bilmem bebeğim 4. Ay atağında ve inanılmaz meme reddi yaşıyorduk ve sütümüde sağmaya fırsat kalmadığı için kızımdan sütüm kesilmişti yani 1 damla dahi gelmiyordu ama ona rağmen kızımın sakin kaldığında hep teklif ettim bi umut 😞 2 geveleyip bırakıyor hep umudum bitmişti ama biraz önce gögüsüm sızladı ve bi sağayım dedim 2 gögüstente süt geliyor 40 dk yakın sağdım 2 memeden 30 cc geldi toplam . Sorum şu benim sütüm gelmiş nasıl oldu bilmiyorum ama şuan aşırı mutlu ve heyecanlıyım bana akıl verin bı süt artarmı ne yapayım yine sağmaya fırsat buldukça devam edeceğim ama şuan ne yapmalıyım bilmiyorum artarmı bu süt ? Hakkınızı helal edin şuan sevinçten inanın çok değişik duygulardayım 🙏
Mom0982 Asel-pinar Çok sevindim canım bol bol emzir reddetse bile.Karpuz ye çok işe yarıyor tahinli helva,yulaflı bisküvi bide bol su
Melihinannesi1 Bende meme reddi yasadigim zamanlarda sutum baya azalmisti, sürekli sağmaya çalıştım bende her fırsatta emzirmeye çalıştım şükür şuan iyi gibi sende öyle yap canım, sağdıkça uyardıkça geliyor çünkü
Enfalmina Melihinannesi1 ya bu 4. Ay atağında neler oluyor anlatabilir misiniz ne zaman geçecek neler yaomak lazm 3 ay 5 günlük oldu emmek istemiyo ağlıyo napmam gerekiyor kafayı yicem artk😟
lgsya bizde 3 ay 18 günlüğüz meme reddı ve uyku sorunu yasıyoruz😞 bundan once hersey cok guzeldı uyku duzenımız var ama atak ortaya gırınce hepsı yok oldu😕 uyudugu zamanlar bol bol emzırmeye calısıyorum bende onun harıcı emmek ıstemıyor yada memeye gelınce aglıyor tutmuyor nezaman gecıcek bu atak 🤦🏼♀️ Ayrıca emmedıgı ıcın sütüm azalmış hemen kuru incir kuru dut ve kuru üzüm kaynatıp gunde 3 kere ıcmeye basladım suan goguslerım dolma basladı sukur + rezene + tahın helvası ve bolca su tuketıyorumm
turansmom Asel-pinar Canım atağın bitmiş bak. Bence böyle naif müzikler, sessiz karanlık ortamda tekrar emzirmeyi deneyebilirsin. Bende 4.ay atagında memeden kesilip, memeye döndüren anne olarak söyluyorum bunlari🙂
Asel-pinar turansmom canım uygulamaya göre atak başlayalı 10 gün oluyo . Yaklaşık 10 gündür zaten kızımın huyu husu değişti tepe taklak olduk resmen . 10 ocakta doğdu kızım 38+5 te normalde 21 ocaktı doğum tarihimiz atak hesaplamayıda 21 Ocağı baz alarak hesapladım
ipeku Canm o ayda yapoyo bebekler bebm bebegimde yaomisti sonra sutumde biraz duzelmisti. Suan 10 ayligiz geceb aydan beri emmiyodu bugunlerde denedm emcek gbi bende artirabilirmiuimki sutumu sagdim zorla 30a yakin geldi
turansmom Asel-pinar Ben 40 haftası dolunca hesaplamiyorum kuzum o zaman dogru cikmiyor. Bebegim 37+6 da dogdu ona göre hesapliyorum o zaman doğru çikıyor, ben o yüzden bitti yazdım. Bizim ilk zamanlar ve son zamanlar çooook fazla meme reddimiz vardı artık emzirecegim diye ağlıyordum resmen sabır sabır diyeee diye canım cıktı ama ben kazandım çok şükür🙏
Asel-pinar turansmom atak bitince eski düzene dönülmezmi ama 10 gündür bebeğim ne gece uyuyo ne gündüz beşiğinde dahi yatmıyo bebek arabasında zar zor uyuyo
turansmom Asel-pinar Kuzum ben 10 ocaktan hesapladım şimdi 4 günün kalmış bitmesine. Son ve ilk günler çok zordur