Nicunurse Merhabalar 2 aylık bebeğim var sleppy kullanıyorum ama son zamanlar az yapmış olsa bile bez çok şişiyor gibi geliyor.migrosun bezinin iyi olduğunu duydum sizlerin önerisi nedir
yaseminoztrk Nicunurse prima premium care kullanıyorum hiç sızma yapmadı öyle iz falanda yapmadı. Ama kokusu oluyor kaka yapmış sanıp altını açıyorum kaka yok. İdrar yolu enfeksiyonu sanıp sonda takıldı bebeğime sonra dan anladık ki bez kokuyormuş 🤦 koku dışında çok memnunum