Primavera İlk doğduğu andan itibaren su vereni de duydum. Mama alsa da 6 aydan önce su verilmez diyeni de. Açıkçası ben hiç ayrıyetten su vermedim. Doktor da birsey demedi. Veren var mı?
elifiii Primavera mamadan sonra bir çay kaşığı kadar kaynatılıp ılıklaştırılmış su tavsiye edilen miktar bu. ağzını temizlemek maksatlı veriliyor. hiç de vermeyebilirsiniz. ilk 6 ay suyu önermiyorlar.
Dilaraduru Primavera kesinlikle vermelisin. Ben başta öyle bir hata yaptım çok kötü oldu pamuçak oldu ağzı kızım sonra etmemeye başlıyodu ki Dr götürdüm hemen ağzını temizlediler öğünden sonra hergün vermeye başladım.
Semavi Primavera ben veriyorum doktorda verin demişti biberonla veriyorum zaten 1 kaç yudum içiyor istediği kadar veriyorum çünkü su bu anne sütü gibi mamalar su ihtiyacını karşılamıyor