Oglum 23aylik.Sosyal ortamlarda benden ,babasindan kopmaz,hemen ağlar.Her kese karşi çok çekingen.Yalniz yaşiyoruz ondan da olabilir ama. Hayvan sesleri,gel,bal kimi sözlerden başka konuşmuyor.Anlamasi normal,Direktivleri yerine getiriyor.Ama icine kapanik,çekingen bir çocuk.Bu halinden onu nasil çikara bilirim.Kreşe göndermek istiyorum ama bu şekilde benden kopmaya hazir değil henüz.Çocuklari çekingen olan anneler neler yaptiniz.