Hayırlı bayramlar arkadaşlar. Kızımda yalancı göz kayması var diyo doktorlar. Normalde 4 6 ay arasında geciyomus ama biz 11 ayligiz hala geçmedi.doktor geçer diyo ama tıpta 6 aydan sonra gecmediyse şaşılık olarak adlandiriliyomus. Ynai şu an bizimki yalancı göz kayması değil şaşılık oluyo. Başına böyle gelen var mı duzeliyomu sonra gözü. İçim hiç rahat değil özele götürmeyi düşünüyorum bayramdan sonra. Devlet hastaneleri teşhis koymakta çok gecikiyolar.