Masal8596 Kızlar 5 gündür doğum yaptım. Hamileliğim 8. Ayında sol kalçamın üstü feci şekilde agirmaya başladı ve topallayarak yürümeye başladım. Bebeğin yeli diyorlarmış. Doğum yaptım geçmedi. Aynı sorunu yaşayan oldu mu?
VelardaEdiz Masal8596 inanın hatırlamıyorum 1.5 sene oldu doğum yapalı ama doğal maden suyu iyi geliyor