Alyatrd ikea antilop kullanıyorum içine de minder aldım.En büyük kolaylığı kirletince balkon veya banyoya götürüp yıkayabiliyorum .Ayak basamağı yok bir kaç kez sandalye koymayı denedim üstüne basıp kalkmaya çalıştı .Basamak olsa çok güvenli olacağını sanmıyorum.Uzun süre oturtturmazsak sıkıntı olacağını düşünmüyorum pratik bir şey arıyorsanız antilop derim ☺️