adaylinnn35 36DorukEgemm36 bunu öğrenmek ne işinize yarayacak bebeğinizin kilosu gayet fazla güzel işte amaç ne
Henakiz 36DorukEgemm36 ya doktorunuz boyuna göre kilosu az falan dedi mi? Bizim doktor biraz öyle konuştu da.
TuruncuLimon 36DorukEgemm36 🤷🏻♀️ Bilemedim canım bana sanki çok önce gibi geldi benim kızım 5 aylıkken felan o boydaydı sanırım
36DorukEgemm36 adaylinnn35 anlamiş değilim neden böyle yorumlar yapıyorsunuz isteyen istediğini paylaşır sizde ister cvp yazarsınız isterde yazmazsınız
Zgr26 36DorukEgemm36 artık şu postlardan gına geldi. Kilosnun normal, boyunun da ileride oldugunu bile bile neden soruyorsunuz? Ayrıca o aylık presantil normal olsa da gelişimi önemlidir.
36DorukEgemm36 Zgr26 valla pes diyecek söz bulamadım ben artnıyet arayarak paylaşmadım ama sizlerin masallhı var