Doğumdan hemen sonra saçlarım inanılmaz dökülmeye başladı. Her duşta bir avuç dökülüyor. Saçım uzundu kestirdim yine fark etmedi. Ön kısımlar açılmaya başladı bile. Evde saçlarımı hep topuz yapıyorum yerlere dökülmesin diye. Yoksa yerler hep saç olacak. Ne zaman elimi saçıma atsam mutlaka kopar elimde kalır. Bunun sonu kellik galiba 😔