Denizzzz7 Arkadaşlar merhaba bebepim çok huysuz çok ağlıyor memeyi reddediyor ellerini ağzına koyup ağlıyor 5. Ayına girecek acaba dişimi çıkıyor mememi kontrol ettim sütümde akıyor anlamadım bi türlü
Yigithamzamom Denizzzz7 bizim de öyle ya son iki aydır meme reddinin dibine kadar yaşıyoruz 4 gün sonra beş aylığız